Da su Britanci vrlo zainteresirani za putovanja u ovoj godini može se zaključiti i po velikom broju medijskih objava i emisija koje su posvećene turističkim temama, a jedne od popularnijih destinacija koje se često spominju u britanskom medijskom prostoru su Hrvatska i Dubrovnik, izvijestila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu.
Tako je britanski The Times objavio detaljnu reportažu novinara Jamesa Stewarta, koji je prikazao raznovrsnost Hrvatske kroz odabir 21 aktivnosti u 21 destinaciji širom zemlje. U objavi se ističe bogatstvo hrvatske kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomija, prirodne ljepote te luksuzna ponuda dostojna očekivanjima i najzahtjevnijih posjetitelja.
Među brojnim destinacijama i aktivnostima ističe se opis Hvara kao jedinstvenog spoja francuske rivijere i Mediteranskog blještavila, unutrašnjost Istre opisana je kao idealna destinacija za gurmane, bogatstvo netaknute prirode otoka Brača, Pašmana, Kornata i Murtera prate prekrasne fotografije, a prikazana je i hrvatska kontinentalna ponuda te još mnogo toga.
Tu su i dvije opsežne reportaže novinarke Mary Novakovich, koja je pisala o posebnostima Dubrovnika i najboljih dubrovačkih hotela.
Novakovich je višestruko nagrađivana novinarka te specijalizirana poznavateljica Hrvatske, koja često ističe da Dubrovnik predstavlja jedinstveni spoj city break i beach holiday destinacije obogaćene kulturnim i povijesnim sadržajima.
Uz sam grad Dubrovnik, novinarka je predstavila i raznovrsnost te potencijale Dubrovačko-neretvanske županije u segmentu aktivnog turizma, pritom ističući područja od Konavla do brežuljaka iznad Dubrovnika, a koja su prikazana kao idealna za siguran boravak u dosluhu s netaknutom prirodom.
Uz detaljan osvrt na destinacije i sadržaje, drugi članak Novakovich ističe raskoš i eleganciju dubrovačkih hotela, kao i ukupnu luksuznu ponudu koja je dodatno diversificirana vilama, kvalitetnim apartmanima i B&B smještajem, što Dubrovnik čini dostupnim svakom posjetitelju.
Dodajmo kako su Times izdanja iznimno popularna među Britancima s dosegom od oko 16 milijuna online posjetitelja kvartalno.