Zlatna Slavonija sve atraktivnija destinacija, raste broj noćenja i investicije

Vinogorje Kujevo | Foto: Arhiva TZ PSŽ

Da je Požeško-slavonska županija hit među domaćim i stranim gostima potvrđuju izvrsni turistički rezultati za prošlu godinu u kojoj je evidentiran najveći porast broja noćenja i to za više od 40 posto u odnosu na referentnu i u svim dijelovima Hrvatske rekordnu 2019.

I što je najvažnije, turističke brojke u Požeško-slavonskoj županiji rastu u kontinuitetu te u proteklih šest godina svake godine bilježe dvoznamenkasti rast, pa je ova županija odabrana za domaćina nedavno održane koordinacije Hrvatske turističke zajednice sa županijskim turističkim zajednicama.

Domaće knedle s džemom od višanja | Foto: Hrvoje Serdar

Za najveći sastanak sustava turističkih zajednica – na kojem su uz ministricu turizma Nikolinu Brnjac sudjelovali i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, županica Požeško-slavonske županije Antonija Jozić i direktorica TZ Požeško-slavonske županije Maja Jakobović, odabrano je Kutjevo, najpoznatiji vinski gradić u Hrvatskoj.

Otvaraju se hoteli i vile, širi se turistička ponuda

Veliki interes gostiju za destinaciju Zlatna Slavonija koja obuhvaća čitavo područje Požeško-slavonske županije, utjecao je na investitore pa se tako neke od najvećih investicija u turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske događaju upravo u ovom dijelu Hrvatske.

Tako se primjerice uskoro očekuje izgradnja hotela Shhhuma u Velikoj, kupališnom srcu Slavonije, u ambijentalnom predgrađu Požege otvorit će se i prvi difuzni hotel na ovome području, Zlatni lug.

Fiš paprikaš | Foto: Hrvoje Serdar

Među vrijednim investicijama su i turističke vile u Lipiku, luksuzno planinsko naselje Zvečevo na Papuku s respektabilnim brojem vila najviše kategorije, nedavno otvoreni Muzej bećarca u Pleternici…

U šest godina udvostručeni smještajni kapaciteti

Paralelno s porastom broja noćenja rastu i broj i kvaliteta smještajne ponude koja je u zadnjih šest godina udvostručena. Unatoč stalnim otvaranjem novih smještajnih kapaciteta, u cijeloj Slavoniji potražnja je kontinuirano veća od ponude.

“Iako turizam niti nije primarni gospodarski cilj ovih krajeva, nego izvrsna nadopuna subjekata kvalitetne ponude, ekspanzija turističkog prometa nastavit će se i ove godine. U strateškom razvoju destinacije temeljenom na odrednicama Strategije održivog turizma Republike Hrvatske do 2030. u čijem je fokusu zelena transformacija i podizanje kvalitete, nastavljamo s lanjskim uspješnim projektima, ali i pokrećemo nove”, ističe Maja Jakobović, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.

Novo: Zlatna Slavonija Outdoor

Županijska turistička zajednica projektom Zlatna Slavonija Eno&Gastro prošle je godine predstavila originalan pomak u eno-gastronomiji kroz direktno podizanje kvalitete destinacije, a turistički znalci opisali su ga kao odlični primjer kako se strateški razvija destinacija.

“I u 2023. nastavljamo s novim izazovima u eno-gastro ponudi i nećemo se zadržati samo na ponudi hrane i pića. Među novim projektima koje pripremamo je i Zlatna Slavonija Outdoor koji će istaknuti i promicati sve aktivnosti koje ovaj “planinski” dio Slavonije nudi. Kroz sve aktivnosti ove godine provlačit će se destinacijski brend Zlatna Slavonija, a slogan ‘doživi’ vezat ćemo uz sve podbrendove kako bismo zaokružili čitavu priču”, kaže direktorica TZ Požeško-slavonske županije, pozivajući ljubitelje putovanja da već ovog proljeća istraže i dožive prirodne ljepote, kulturne znamenitosti i vrhunski vinski i gurmanski doživljaj Zlatne Slavonije.

Ova slavonska županija potvrda je kako sustavan višegodišnji i kvalitetno usmjeren rad definitivno daju rezultate.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)