TZG Crikvenice se aktivno promovira putem raznih medijskih kanala i društvenih mreža, a upravo iz tog razloga pokrenuli su promotivnu akciju u koju su se uključili brojni gospodarstvenici te pripremili nagrade za posjetitelje Facebook ili Instagram profila Crikvenica-Croatia.
Web stranica www.rivieracrikvenica.com s novim sadržajima i funkcionalnim vizualnim rješenjima, prilagođena zaslonima svih uređaja, omogućuje jednostavniju navigaciju i organizaciju sadržaja kako bi posjetiteljima bio omogućen lakši pronalazak važnih informacija potrebnih za planiranje putovanja.
Istražite, uživajte i ponovite puno puta – to je poziv domaćina, Turističke zajednice Grada Crikvenice koja je sadržaj o destinaciji učinila dostupnim na hrvatskom, engleskom, njemačkom, slovenskom, talijanskom i češkom jeziku, a u planu su i novi.
„Rivijera Crikvenica se cijeli niz godina svojim promotivnim materijalima nastoji što bolje pozicionirati kao kvalitetna, raznolika i privlačna turistička destinacija. Uz sve potrebne servisne informacije korisnicima se nude multimedijski sadržaji, a također možete zaviriti u ambijent rivijere putem web kamera. Posebno ističemo vrlo informativan kutak za iznajmljivače“, poručuje Marijana Biondić, direktorica TZG Crikvenice.