Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji, započela je s promoviranjem zdravstvenih benefita Grada Malog Lošinja. Kampanja je pokrenuta na području dviju najvažnijih njemačkih pokrajina za lošinjski turizam – Baden-Württemberg i Bayern.
Nature, die Heilt (Priroda koja liječi) promovira se u medijima koji imaju visoku vjerodostojnost te velik doseg: t – online i web.de, s ukupno oko 400 milijuna posjeta mjesečno, te na najvećim i najutjecajnijim društvenim mrežama – Facebooku i Instagramu.
Glavni cilj kampanje je privući što veći broj potencijalnih turista, a budući da su outdoor aktivnosti, sigurnost i privatnost otkriveni kao najpoželjnije vrijednosti turista pri odabiru destinacije u 2021. godini, pri kreiranju promotivnih vizuala posebno su se naglasili upravo ti benefiti otoka vitalnosti.
Kampanjom se naglašavaju prirodni činitelji – mikroklima, više od 1018 biljnih vrsta, more visoke kakvoće, zrak prve kvalitete te brojni sunčani dani. Istaknuti su i post-covid programi, wellness i wellbeing te aktivni odmor i outdoor.
“Uvažavajući udjel od 21% njemačkih gostiju u ukupnim noćenjima, trenutnu situaciju i značaj dodatnog predstavljanja, kampanja je usuglašena sa svim vodećim dionicima u destinaciji, a sve u cilju predstavljanja prednosti Lošinja kao otočne destinacije i pružanja dodatnih vrijednosti za ponuđene usluge”, izjavio je direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.