Europska nagrada kampanji kojom se promovira Šibensko-kninska županija

Foto: Toma Kezić

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i agencija S.T.A.R. Digital osvojili su prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe.

Kampanja “Take a walk with us” promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom “šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i “storytelling“ formate.

Foto: TZ Šibensko-kninske županije

Ova godina bila je iznimno izazovna, posebno u turizmu pa je uz brzu reakciju trebalo drugačije osmisliti i prilagoditi komunikaciju kako bi potaknuli turiste na brzu odluku i posjet destinaciji u ovo doba globalne krize, poručuju iz S.T.A.R. Digitala.

Kampanja je fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.

Autor foto i video materijala je Toma Kezić, kreativnu strategiju i koncept kao i realizaciju kampanje potpisuje agencija S.T.A.R. Digital.

Kao nositelj projekta Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, okupila je ključne dionike u destinaciji – TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krku, NP Kornate, Tvrđavu Kulture Šibenik, te JU Priroda Šibensko-kninske županije, a kampanja je realizirana na tržištima Austrije, Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke.

Foto: Toma Kezić
Foto: Toma Kezić

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)