Porečka Agrolaguna je u Zagrebu predstavila svoje nove linije vina za HoReCa kanal pod brendom Adriana, koja će se ovog ljeta naći u ponudi ugostiteljskih objekata duž cijele obale, rečeno je danas na predstavljanju u hotelu Westin.
Odgovarajući na upite, Veljko Ostojić, predsjednik Uprave Agrolagune, kazao je da vlasnička pitanja u koncernu Agrokor, zbog potresa financijske prirode, nisu pitanje za njegov menadžment, ali da što god da se dogodi po tome pitanju, nitko neće odnijeti vinograde, maslenike, ovce i sireve iz Istre, te ne vidimo prepreku da ostvarimo ove godine dvoznamenkasti rast (37 posto).
Kako se čulo, Agrolaguna, nakon sireva i maslinovog ulja, ide u rebrending svojih vina, koja više veze imaju za mjesto nastanka u Istri, jer se u Hrvatskoj, kako se čulo, prodaje malvazija, kao i druga vina, koja nije iz Istre. Agrolaguna, pak, proizvodi 50 posto istarske malvazije, te jača taj najpoznatiji istarski vinski brend.
Adriana su lagana ljetna vina koja se odlično nadopunjuju s laganijom hranom i sirevima. Adriana white je 100% istarska malvazija, Adriana rose je dobivena od više različitih sorti dok je Adriana red kupaža cabernet sauvignona i merlota. Predstavljanjem u Zagrebu završena je promocija HoReCa etikete Agrolagune koja je već održana u gradovima duž obale Zadru, Šibeniku, Splitu, Makarskoj, Dubrovniku.
U Adriana vina pretočena je dugogodišnja tradicija istarskog vinarstva koja je povezana s modernim pristupom, čime je postignuta savršena sinergija probranih sorti koje daju najbolja istarska vina.
Kako se čulo, vina na domaćem tržištu, koja nemaju veću prodajnu cijenu od 100 kuna, nisu dobro prihvaćena kod zahtjevnih korisnika!? No, bolji poznavatelji vina ne dijelite posve tako mišljenje. (M. Petković)